Ємність АБ: |
Від 200Аг до 3000Аг, Ампер * годін, Ач |
Номінальна напуга, В: |
2 V, Вольт, В |
Термін експлуатації: |
Понад 20 років |
Серія: |
MR-2-ХХХ |
Виробник: |
EverExceed, Великобританія |
Сучасні високоякісні свинцево-кислотні стаціонарні акумуляторні батареї нового покоління серії ММR виробництва EverExceed, Великобританія. Батареї даної серії - з потовщеними плоскими намазними пластинами, решітками зі сплаву свинцю, кальцію і олова, з рідким сірчанокислотним електролітом, абсорбовані в скло-капіллярному сепараторі (технологія AGM VRLA), з внутрішньою рекомбінацією водню і кисню і клапанним регулюванням внутрішнього тиску. Акумулятори не вимагають обслуговування протягом всього терміну служби - приблизно 20 років в буферному режимі при нормальній температури, не вимагають доливання води, контролю рівня і щільності електроліту, а також наявності припливно-витяжної вентиляції.
Батареї серії МMR спеціально розроблені для застосування в енергетиці (зокрема, для підстанцій), мають підвищені динамічні характеристики і здатні забезпечуваті винятково високі відштовхувальні струми вдвічі більші, ніж традиційні батареї застарілих типів OGi і тім більше СК поряд з тривалим стаціонарним розрядом. Відповідно, такі батареї гарантують і підвищену надійність і працездатність, при їх застосуванні відпадає потреба в т. зв. «Хвостових» групах.
Заміна типів застарілих елементних акумуляторніх батарей 2V з рідким електролітом, що потребують обслуговування GRoE, OGiV, OGi, OSCM, OPzS, OPzV в різних галузях промисловості та транспорту на надсучасний тип надпотужних не обслуговуваних АБ серії MR (Maximum Range)
Електротранспорт: Акумуляторні батареї встановлюються на тягово – понижувальних, тягових підстанціях Укрзалізниці, високовольтних електромережах залізничного транспорту, метрополітену, міського, приміського електротранспорту, на тягові підстанції електричних мереж тролейбусних та трамвайних. Також використовуються для шахтного та промислового рейкового транспорту.
Генерація, трансмісія, дистрибуція: теплові, атомні, гідро електростанції ТЕЦ, ТЕС, ГЕС, АЕС, ВАГА. Високовольтні підстанції магістральних та розподільчих електромереж ВРП – 330кВ, КРПЕ 220кВ, 110кВ, 35кВ укренерго, обленерго, Встановлюється для оперативного безперебійного живлення пристроїв релейного захисту, освітлення, аварійної, охоронної та протипожежної сигналізації, телемеханіки, автоматики підстанцій ВРП, ЗРП, ЗРП, ЗТП, ВРП – 110 кВ, ЗРП-150кВ, 110кВ ЗРП-35кВ, ВРП-35кВ. Монтаж акумуляторів здійснюється на комплект стелажі металеві, дворядні в приміщенні, в будівлях, пунктах акумуляторніх батарей АБ та, або в ЩПТ, ЩПС,
Нафто-газова промисловість, добування газу та нафти, магістральні газопроводи, компресорні станції: монтаж або ремонт систем постійного струму 24 В, 110 В, 220 В на закритих, відкритих розподільчих електричних підстанціях ВРП-35кВ, ВРП-35кВ, ВРП-10кВ, ВРП-6кВ,живлення технологічного обладнання, систем управління насосами, клапанами, систем автоматики, охоронної, аварійної, пожежної сигналізації, пристроїв, приладів, стендів, джерел безперебійного живлення, технологічного обладнання.
Альтернативна енергетика: сонячні електростанції, промислові вітрові електростанції як джерело накопичення та живлення постійним струмом
Надпотужне безперебійне, гарантоване живлення постійним струмом телекомунікаційного обладнання, систем, обладнання для ретрансляції сигналу в комплексних рішеннях ДБЖ, ДБЖ, UPS
Військова промисловість: виконують функцію живлення систем наземного озброєння, водного та повітряного військового транспорту й апаратів, обладнання бронемашини, БТР, БМП, танка,обладнання медичних авто, всюдихіда, систем проти повітряної оборони ППО, ППО, мобільного обладнання, рацій, передавальних станцій у якості стартового та нетривалій подачі струму для ДБЖ воєнної робототехніки, спостережного, сигнального, навігаційного обладнання, безпілотних літальних апаратів
Водний транспорт: використовується для живлення систем та електрообладнання судна, корабля, шхуни, танкера, траулера, контейнеровоза, воєнного корабля, катера, човна, яхти, буксира